Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Medianieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 03-10-17, 11:50
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard Joyne husselt transponders weer om

Dit staat er vandaag in Totaal TV

Joyne husselt transponders weer om

De kersverse satelliet-tv aanbieder Joyne is nog bezig met uitbreiding van het aanbod, maar kampt met de huidige twee transponders al met een gebrek aan ruimte. Dit leidt tot wijzigingen.

Kijkers van Joyne via de Eurobird 9 satelliet moeten, tenzij een voorgeprogrammeerde lijst beschikbaar is, diverse zenders opnieuw opzoeken. 24Kitchen en National Geographic zijn namelijk verplaatst van de 12073 Ghz. naar 11747 Ghz. (horizontaal, SR 30.000 DVB-S2 en 8PSK). NL eventlokaal, Railway en Colmax zijn weer verdwenen. Ook OUTtv is niet (meer) te zien, maar deze zender heeft aan Totaal tv laten weten niet als lineair kanaal te gaan uitzenden via Joyne en in plaats daarvan 'programma's onder licentie' te willen gaan aanbieden.

Joyne Prepaid TV
Joyne maakte eind september bekend dat prepaid tv-kijken nu mogelijk is in Nederland. De nieuwe provider biedt een breed scala aan tv-zenders met alle drie de FOX Sports Eredivisie-zenders in het basispakket. Ook thematische kanalen zoals Family 7 en Crime & Investigation maken deel uit van het zenderaanbod. Twee carrousels met regionale televisieblokken en het muziekpakket met TV Oranje, Schlager TV en Nashville TV zijn voorlopig ongecodeerd te ontvangen via de Eurobird satelliet op 9 graden oost.
Oud 03-10-17, 18:11
grondstof grondstof is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

Je zou toch gaan denken dat Joyne onderdeel is van de M7 groep net als Canal Digitaal. Het schudden van transponders, slechte bereikbaarheid buiten de winkel tijden en een prijs van boven de 20 euro doet mij daar aan denken.
Concurreren is prima maar doe het dan goed en niet zoals het nu gaat. Er is zelfs voor mij, zeker geen Canal Digitaal fan, tot op heden weinig reden om met Joyne in zee te gaan. Hoe graag ik dat ook gewild zou hebben, ik kan de reden ervoor nog niet bedenken.
Oud 09-10-17, 18:01
Directie Directie is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 23-12-08
Standaard

Ze lijken in de verste verte niet op CDS. Vergelijk zelf maar even: https://www.joyne.nl/joyne-vs-CanalDigitaal.html
Oud 09-10-17, 19:05
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Joyne vergeet enkel keer op keer de prijs van de modules te vermelden, ik ziet bijv. bij 4 tvs niet 4x99,- euro extra staan, dan komt er dus het eerste jaar nog 396,- euro bij op de 504,- euro die je al moet betalen.

ik denk dat enkel het ontvangst gebied het verschil maakt want Canal Digitaal bied ook meer zenders.
Oud 09-10-17, 21:42
komtwelgoed's Avatar
Satellietforum toppertje

Standaard

Vermeldt Canal Digitaal de prijs van de extra CI-modules dan wel?
Oud 09-10-17, 23:23
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Standaard

Nee maar deze vermeld wel aanschaf van de ontvanger met ingebouwde smartcard, dat is nog altijd beter dan NIETS vermelden.

Ik zal Joyne nooit Joinen leuke vind ik!

Laatst aangepast door Penthe : 09-10-17 om 23:24
Oud 10-10-17, 07:25
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Plus dat Joyne niet vermeldt dat je nagenoeg niets kunt opnemen dankzij het verplichte gebruik van een CAM; een wezenlijk verschil met CD (en voor mij de enige reden om niet over te stappen).
Oud 10-10-17, 10:29
komtwelgoed's Avatar
Satellietforum toppertje

Standaard

Penthe, je blijft er naast zitten.
Als ik een tv heb met ingebouwde satellietontvanger, dan heb ik bij Canal Digitaal wel degelijk een CI-module nodig. Kost ook €99,-
Heel veel mensen willen helemaal geen losse ontvanger meer met een extra afstandsbediening en zeker niet een van M7 nu het aanbod van tv's met ingebouwde satellietontvanger algemeen goed is geworden.
Oud 10-10-17, 10:58
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Standaard

Raar ik wil juist GEEN tv met ingebouwde ontvanger en iedereen die ik ken zit daar ook niet op te wachten.

En toch vermeld Canal Digitaal wel de module bij het starters pakket en krijgt men bij de andere optie de appartuur in bruikleen.

https://www.canaldigitaal.nl/pakkett...-hd/#lees-meer

Duidelijk is dat Canal Digitaal hier ook winst boekt.
Oud 10-10-17, 11:28
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Penthe
Raar ik wil juist GEEN tv met ingebouwde ontvanger en iedereen die ik ken zit daar ook niet op te wachten.
Er zijn de laatste jaren steeds meer TV,s die gewoon geschikt zijn voor DVB-T DVB-C en DVB-S daar zit een hybridge tuner in.
Zelf gebruik ik die ook en ben er tevreden over.
Maar als ik het goed begrijp maakt het jou niet uit dat je liever een losse ontvanger gebruikt en dus meerdere stroomvreters hebt en altijd met dubbele afstandsbedieningen moet werken of je moet daar weer een oplossing zoiets als een Logitech Harmony voor kopen.

Overigens zijn er veel mensen die zeggen een los "kastje" te huren van de provider terwijl ze een moderne TV hebben met een DVB-C tuner die weten niet dat ze dat losse ding meestal een Horizon box helemaal niet nodig hebben.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 08:35.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine