Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Gebruikerservaring Philips DSR 7121/DSR 7141 HD

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 14-08-09, 11:17
geohaai's Avatar
geohaai geohaai is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 02-08-09
Standaard bug in EPG

De DSR 7121 loopt steeds vast als ik, wanneer ik naar een nieuwe zender gezapt heb, de programma-info lees en dan op meer informatie druk. Ik krijg dan alle info te lezen over het programma, maar dan loopt de ontvanger vast. Alleen de stand-by knop werkt nog. Dit is heel irritant want dan moet ik de box opnieuw opstarten en dat gaat ook niet zo snel.
Oud 14-08-09, 18:49
Veldmuis Veldmuis is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 04-01-09
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door geohaai Bekijk Post
De DSR 7121 loopt steeds vast als ik, wanneer ik naar een nieuwe zender gezapt heb, de programma-info lees en dan op meer informatie druk. Ik krijg dan alle info te lezen over het programma, maar dan loopt de ontvanger vast. Alleen de stand-by knop werkt nog. Dit is heel irritant want dan moet ik de box opnieuw opstarten en dat gaat ook niet zo snel.
Ik zal ook maar even posten dat mijn flipsje hier in toenemende mate last van heeft.
Zappen is echt vervelen aan het worden, het duurt ook steeds langer dat hij reageert.
Ik heb begrepen dat er in de laatste update een aanpassing voor is geweest

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 08:29.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine