|
|
|||
|
|||
|
ik kan maar de helft van nederlandse hd zenders ontvangen, dan geeft hij aan geen signaal. ik liet de instalateur komen en die is een uur bezig geweest en kon niets vinden. hij zegt dat het aan canaldigitaal ligt. maar ik moest wel 92 euro betalen. wie weet wat ik daar aan kan doen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Heb je wel de duo lnb want de meeste HD zenders zitten op de astra 23,5 oost
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Maar, welke zenders doen het wel en welke niet? En gaat het alleen om HD-zenders die het niet doen? Regionale zenders enzo doen het wel? Zonder dit soort info kan niemand je helpen... |
|
|
|||
|
|||
|
Deze monteur betaalde ik niet... Aan CDS ligt het niet. Ik heb hier beeld... En meerderen. Als het echt aan CDS lag dan kwam je niet meer op dit forum doordat de server overbelast was ;-)
|
|||
|
|||
|
Als die monteur ook nog Jan heet met zijn voornaam en zijn achternaam begint met een B dan weten we tenminste straks ook waar die woont.
|
|
|
|||
|
|||
|
Welke zenders ontvang je niet?
Welke pakket zou je moeten hebben bij canal digitaal Oranje kaart? Dan kunnen we verder kijken |
|
|
|||
|
|||
|
Mensen doen hun best voor een oplossing en dan wordt er niet gereageerd.
|
|
|
|||
|
|||
ik kan ned.1 2 3 en rtl4 en sbs in hd ontvangen de rest niet, dan geeft hij aan geen signaal. die monteur was van msat uit axel, die is dealer voor cd.hij zegt dat dat het probleem bij cd ligt,ik moest 92 euro betalen, ik heb cd gemailt en die zegt dat het niet aan hun ligt, ik word hier zo moe van. die monteur zegt dat mijn aansluiting goed is.hij heeft alles nagekeken en ook met een andere ontvanger ging het niet. ik heb een entertainmantpakket en betaal voor hd ontvangst. en gewone zenders zonder hd ontvang ik goed ook alle regionale zenders. wie weet wat ik nu moet doen. groetjes daliha.
Laatst aangepast door daliha : 03-08-10 om 14:49 Reden: was wat vergeten |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Frequenties aanpassen Phillips 2211 | degroot001 | Philips | 1 | 28-02-10 20:10 |
| Phillips DSX 6073/03A | Bleu-Angel | Algemene vragen satellietontvangst | 3 | 31-08-09 21:58 |
| nieuwe kaart phillips dsr 2210 | chantysem | De Nieuwe Smartcard | 1 | 17-07-09 16:49 |
| instelling phillips dsr 7005 | sturk | Schotelantenne ontvangstproblemen | 2 | 19-10-08 10:31 |
| Uitvallen signaal van mijn Phillips 7121 | meijerja | HDTV satellietontvangers | 26 | 06-09-08 00:00 |