|
|
|||
|
|||
|
Totaal TV heeft te maken met het zetten van HD-logo's voordat het programma wordt uitgezonden. Dat houdt dus in dat men moet uitgaan van de informatie die men vooraf van de zender krijgt geleverd. Daar zit op dit moment dus het probleem. Ik weet dat hier hard aan gewerkt wordt om dit alles te verbeteren. Maar nogmaals daar heb je dan ook de hulp van omroepen bij nodig. En sommige omroepen gaan gewoon nog steeds uit dat opgewaardeerd SD gewoon als HD kan worden gekenmerkt.
_ Satellite Magazine op Twitter: http://twitter.com/satmagazine Jarco Kriek op Twitter: http://twitter.com/kriekmedia Het laatste satellietnieuws vindt u op: Satellite Magazine Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV |
|
|
||||
|
||||
|
@Jarco,
Bedankt voor de uitleg. Dat omroepen de boel belazeren is een kwalijke zaak te noemen. Denken ze dat de kijkers dom zijn? Dit kan toch niet. Misschien komen de omroepen nu echt eens met HD uitzendingen. Gr, Ed |
|
|
|||
|
|||
|
Ben blij dat je het zegt, ik heb dat ook geregeld dat ik denk....moet dit nou HD zijn?
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Neem nou bijvoorbeeld "God in de lage landen". Volgens de preview die ik zag gaat dit in HD uitgezonden worden, maar het persbericht op de EO website meldt niets over HD. De afdeling die het persbericht opmaakt c.q. de schrijver hiervan is zo'n persoon die HDTV niet boeiend vindt, want anders staat het er echt wel bij vermeldt. Laatst aangepast door Apple740 : 09-06-10 om 01:23 |
|
|
|||
|
|||
|
Zolang mensen op allerlei fora blijven roepen dat ze geupscalde SD mooier vinden dan native SD, vinden de omroepen het toch prachtig zo?
|
|||
|
|||
|
@Apple740
H o e r a!! Zag net tijdens een snel bak koffie(even rust) reclame voor het genoemde EO programma. Met een HEEL groot HD logo rechtsboven!! Dus de EO is "eindelijk" op de goede weg!:>)) |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Het programma "God in de Lage Landen" wordt vanaf zondagavond 13 juni zes keer om 21:10uur uitgezonden op Nederland 2 in native HD-kwaliteit.
|
||||
|
||||
|
De Europese kampioenschappen atlethiek op BBC HD van 27 Juli t/m 1 Augustus.
Vele uren lang. Zie Digital spy voor meer info. Edit: Ik zie net dat Eurosport ook de rechten heeft dus mogelijk ook op Eurosport HD.(al zal dat met minder tijd zijn als bij de BBC)
Digitenne+FTA satelliet:de ideale kombinatie. Clarke-tech hd-5100combo+ Laatst aangepast door Satneef : 22-07-10 om 15:44 |
|
|
||||
|
||||
|
Is er geen online tvgids die aangeeft wat er wel en niet in HD word uitgezonden??
|
||||
|
||||
|
Na het doorbladeren van Totaaltv gids kom ik er achter dat het aantal HD uitzendingen drastisch zijn verminderd.
Zaterdag (de tv avond bij uitstek)21 augustus geen enkele uitzending in Hd kwaliteit. De omroepen moesten zich doodschamen en zich te rade gaan over het schamele HD aanbod. Tjonge jonge wat ben ik teleurgesteld. Gr, Ed |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 10 E er komt een persconferentie | Feedhunter Rini | Feeds | 0 | 30-03-10 11:28 |
| 3D op tv komt eraan | Max | Satellietnieuws | 22 | 05-03-10 15:03 |
| The Big L komt terug | SatelliteMagazine | Satellietnieuws | 0 | 30-10-09 22:00 |
| 1 W er komt voetbal | Snuffer | Feeds | 0 | 08-08-09 18:07 |
| 12,5 W Er komt een presentatie | Snuffer | Feeds | 0 | 02-04-08 09:40 |