Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Gebruikerservaring Philips DSR 7121/DSR 7141 HD

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27-07-10, 07:54
Kyon Kyon is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 06-07-09
Standaard Totaal geen zenders meer op ontvanger

Gisteren geen TV kunnen kijken. Nadat het beeld bleef hangen de decoder willen herstarten volgens het laatste advies (brief) om hem uit te zetten en 4 keer de gele knop indrukken en vervolgens weer aan zetten. Het initialiseren zou dan vanzelf gaan. Helaas reageerde de decoder niet eens op het uitzetten. Ik heb dus weer de stekker eruit moeten trekken en vervolgens bleef ie hikken op de zender en init. Geen beeld meer gezien de hele avond. En na poging 5 heb ik de moed opgegeven en met een boek in bed gaan liggen.

Wat rest mij nog? Vanochtend stond de decoder nog steeds te hikken op de klok en zender (alles nullen in display).
Met citaat antwoorden
Oud 27-07-10, 18:45
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kyon Bekijk Post
Gisteren geen TV kunnen kijken. Nadat het beeld bleef hangen de decoder willen herstarten volgens het laatste advies (brief) om hem uit te zetten en 4 keer de gele knop indrukken en vervolgens weer aan zetten. Het initialiseren zou dan vanzelf gaan. Helaas reageerde de decoder niet eens op het uitzetten. Ik heb dus weer de stekker eruit moeten trekken en vervolgens bleef ie hikken op de zender en init. Geen beeld meer gezien de hele avond. En na poging 5 heb ik de moed opgegeven en met een boek in bed gaan liggen.

Wat rest mij nog? Vanochtend stond de decoder nog steeds te hikken op de klok en zender (alles nullen in display).
een 7121 of 7141?
Met citaat antwoorden
Oud 27-07-10, 19:20
Kyon Kyon is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 06-07-09
Standaard

7121

Na mijn werkdag opnieuw gekeken of ik beeld had. Ik kreeg weer het nieuwe eerste installatie menu. Zag wel dat ik nu kon kiezen uit de SD kanalen voorkeur of HD kanalen voorkeur. Dus wellicht is er een nieuwe update geweest. Alles is nu weer opnieuw geinstalleerd en ben wel blij dat de HD kanalen nu als eerste in mijn kanalenlijst worden vermeldt.

Nu hopen dat de decoder niet weer gaat hangen/hikken.

Voorlopig dus weer even uit de problemend.
Met citaat antwoorden
Oud 29-07-10, 19:44
jimny_satnews jimny_satnews is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 03-04-06
Standaard

Heb je na de laatste update de ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Engelse zenders in totaal tv Hutchenky Off Topic 10 30-05-10 12:31
geen nederlandse zenders meer wro1970 Schotelantenne ontvangstproblemen 20 14-06-09 22:27
geen nederlandse zenders meer wro1970 Klantenservice 2 05-06-09 10:38
Geen regionale zenders meer wibo01 Zenderaanbod ASTRA 9 02-02-09 17:01
Ontvanger pakt geen kaart meer JohanPG Overige satellietontvangers 12 30-01-09 19:39

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 03:33.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine