Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Vragen forum > Off Topic

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 24-07-10, 18:10
hans verbiest's Avatar
hans verbiest hans verbiest is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 07-10-09
Stuur een bericht via MSN naar hans verbiest
Standaard kabel oorlog begonnen!!

in het journaal van 18:00 uur 24-07-10. Tele 2 heeft de kabel oorlog geopend dus de concurentie strijd is los gebarsten.
zouden jullie denken dat cd ook op inspringt want de kagelaars bieden ook HD Tv aan.
ben benieuwd!!

Laatst aangepast door hans verbiest : 24-07-10 om 18:13 Reden: schrijffout
Met citaat antwoorden
Oud 24-07-10, 18:24
ESM's Avatar
ESM ESM is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 07-03-10
Standaard

Het gaat bij tele2 zoals ik begrijp alleen om analoge TV... Dus nada HD of zelfs maar digitaal. En daarmee ook geen concurrent van Canal Digitaal.
Met citaat antwoorden
Oud 24-07-10, 18:47
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

Tele2 heeft al heel lang een digitaal televisiepakket. Inmiddels ook met HDTV. Alleen gaat dit niet via de kabel maar via DSL. Je kan dus zeker bij hen digitale televisie afnemen. Met analoge televisie wil men het voordeel dat de kabel heeft dat men naast het hoofdtoestel ook gemakkelijk naar televisie kan kijken op andere televisies in het huishouden wegnemen. En dat is dus zeker een heel aantrekkelijke optie.

Overigens klopt de prijs van 5 euro die De Telegraaf vanmorgen groot kopte wel degelijk. Zie het laatste nieuws hierover op Totaal TV

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Met citaat antwoorden
Oud 24-07-10, 20:41
aart44's Avatar
aart44 aart44 is nu online
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ESM Bekijk Post
Het gaat bij tele2 zoals ik begrijp alleen om analoge TV... Dus nada HD of zelfs maar digitaal. En daarmee ook geen concurrent van Canal Digitaal.
Het staat CanalDigitaal vrij om hetzelfde te doen als Tele2 dat je bij hun ook voor 11-12 euro een analoog abo kunt nemen, willen de klanten digitaal dat hebben ze ook.
Met citaat antwoorden
Oud 24-07-10, 23:49
floorfaber floorfaber is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 19-01-10
Standaard

Misschien zie ik het te negatief hoor, maar hebben we al niet zo vaak meegemaakt dat je intekent voor een goedkope aanbieding? Om er na 1 of 2 jaar mee geconfronteerd te worden dat de prijzen toch echt gigantisch omhoog gaan om wat voor reden dan ook?

We zullen zien
Oud 30-07-10, 08:07
thomas999 thomas999 is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 03-03-08
Standaard

Kabeloorlog?
Prijs (alleen analoog) bij Tele2: 15 euro
Prijs (analoog+digitaal) bij Ziggo: 16,45 Euro

Dat is me toch een stuk goedkoper!! ;-)
Met citaat antwoorden
Oud 30-07-10, 09:42
Max Max is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 05-04-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ESM Bekijk Post
Zeker wel een concurrent van Canal Digitaal, want ik heb ADSL en Telefoon van Tele2, en ben al verschillende keren opgebeld of ik ook tv wou afnemen van ze!

En ze sturen om de zoveel tijd een brief, met een super aanbod.
Oud 30-07-10, 09:58
ESM's Avatar
ESM ESM is offline
Satellietforum positivo

Standaard

Dat weet ik wel, maar daar gaat het hier niet om. De concurrentie op de kabel is toch alleen voor analoog tv? Nou dan is de aanbieding van Tele2 nauwelijks beter dan wat Ziggo/UPC rekenen, zoals Thomas al heeft aangetoond. Het gaat niet om de al bekende digitale TV en HDTV. Ik zou voor die €1,45 geen overstap maken.
Met citaat antwoorden
Oud 30-07-10, 12:05
brawit brawit is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 27-12-08
Standaard

Intussen is iedereen in NL mooi afhankelijk geworden van de een of andere kabelaar of CD. Er valt eigenlijk niets meer vrij te ontvangen, op de regionale zenders en BVN (dank zij CD) na. Het zal er in de toekomst vast niet beter op worden, maar wel duurder. Betaalde je eerst een paar gulden voor het centrale antenne systeem, nu is dat meer dan 15 euro voor alleen een analoog kabel abo. Wil je bij UPC digitaal kijken en niet analoog, dan moet je wel de 16,80 euro voor analoog betalen, want anders kun je bij hun geen enkel abo afnemen, ook geen internet of telefoon. Heet dat machtspositie of zijn het onderlinge afspraken. TV kijken moet gewoon duur blijven en zal echt niet goedkoper worden. Elk jaar gaan de prijzen ervan omhoog en Tele2 blijft vast en zeker niet achter. Ze hebben ons in de tang en laten niet los. Een kabeloorlog komt er niet (misschien een schijn kabeloorlogje) en ook Digitenne wordt elk jaar duurder.

Laatst aangepast door brawit : 30-07-10 om 12:12
Met citaat antwoorden
Oud 30-07-10, 12:59
ESM's Avatar
ESM ESM is offline
Satellietforum positivo

Standaard

Ik ben bang dat je hier volledig gelijk in hebt. TV kijken wordt op deze manier een luxe artikel en dat is bijna misdadig te noemen. Of je moet iets als Digitenne nemen maar ook dan betaal je al zo'n 120 euro per jaar. Er is door de politiek weer eens niet nagedacht bij de afschaffing van analoge tv via de ether. Het is nu van de vrije jongens met alle gevolgen van dien.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CanalDigitaal stopt met themakanalen-abonnement, HD-abonnement gaat 5 euro kosten SatelliteMagazine Satellietnieuws 20 16-03-10 18:33
Philips DSR 8121 gaat continu opzoek naar update Guestimator Klantenservice 2 17-10-09 08:50
CanalDigitaal gaat op in M7 groep nu expansie naar? iRuud Off Topic 11 03-10-09 15:18
Astra 23.5? Gaat daar alles naar toe ? Arnoud Algemene vragen satellietontvangst 1 21-08-08 13:00
Football Euro 2008 (foto) Feedhunter Rini Feeds 15 22-06-08 12:59

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 07:33.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine