|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
De storing die korte onderbrekingen veroorzaakte op een aantal zenders, zowel Standard Definition (SD) kanalen als High Defenition (HD) is opgelost.
De hier gemelde korte geluidsonderbreking bij Film1HD heeft een andere oorzaak, hier liep al een verzoek tot oplossing bij de aanbieder van het bronsignaal. Met vriendelijke groet, WebCare team CanalDigitaal
|
|||
|
|||
|
Hartelijk dank!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een oude echostar 9000 in de slaapkamer en die gaf vorige week dramatisch veel glitches (onderbrekingen met zwart beeld van ongeveer een seconde) op het duitse rtl television. Op de nederlandse kanalen zag ik toen geen problemen.
Ik heb overigens geen idee wat dit zou kunnen beteken. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Willy |
|
|
|||
|
|||
|
Misschien de EMM storm... die blijkt nu ook gestopt te zijn...
|
|||
|
|||
|
Vanmorgen omstreeks 9:00 en 9:30 tweemaal een glitchs op RTL4HD dit ter info!
![]() Met groet IcordHD |
|
|
|||
|
|||
|
Vanmorgen om 08.16 een wegvallertje op RTL4 SD. Gisteravond trouwens ook maar ik weet niet precies meer hoe laat.
|
|
|
||||
|
||||
|
De glitches/digitale verstoring op zowel de SD als de HD zenders zijn opgelost, we bedanken iedereen die de moeite heeft genomen om deze te melden.
Wat betreft de melding van satelliet06, deze was niet veroorzaakt door de storing die verantwoordelijk was voor de verstoring van het digitale beeld. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zeer korte onderbrekingen ( < 1 sek) op alle kanalen | blondy58 | Schotelantenne ontvangstproblemen | 285 | 22-08-10 00:04 |
| Last van de warmte of bijna overleden | manne | Inverto / Lemon | 11 | 30-07-10 09:28 |
| Korte onderbrekingen bij Dorcel | dingo35 | Klantenservice | 6 | 26-07-10 11:10 |
| 7 E het koken van ?? | jalza | Feeds | 0 | 03-07-10 11:18 |
| Onderbrekingen op Nederland 1,2,3 om de 5 minuten | jeanettevanderkruk | Klantenservice | 7 | 13-06-10 14:58 |