Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Gebruikerservaring Mediaguard CI module

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 01-07-10, 19:33
janwende janwende is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 26-01-09
Standaard dvb-s2 samsung ledtv

ik sta op het punt een samsung led tv met dvb-s2 te kopen.
heeft iemand hier ervaring mee rechtstreeks sat aansluiten op samsung led tv ? met een ci module ?
mvg. jan
Met citaat antwoorden
Oud 01-07-10, 20:55
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

Zoek eens op Samsung binnen dit forum. . .
Oud 28-07-10, 09:58
joop_b joop_b is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 28-07-10
Standaard

Ik ben in het bezit van een Samsung LED UE46C6700 met een CI module.

Ja, geweldig wat een beeld...... en.....alles functioneert naar behoren. De instellingen die je kunt maken zijn van simpel tot zeer uitgebreid. Ook het zoeken en opslaan van kanalen gewoon super, welke kanalen van welke satelliet wil je hebben...,.... hij kent ze allemaal. Zaptijd <3sec, herkend het HD en audio signaal en stelt dit auto in, ook de talen. Is ook handmatig in te stellen.

Volgens mij heeft onze lieve heer dit setje bedoeld als het meest ultieme op HD gebied.
Met citaat antwoorden
Oud 12-08-10, 19:35
ttroquay ttroquay is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 10-11-09
Standaard

Zie mijn post. Heb net een ue46c8700 in huis, een HDTV abo en een CI module gekocht bij CD. Ik krijg wel zenders maar niet NED1,2,3 HD e.d. Heb jij die wel? Heb je daar iets specials voor moeten doen?
Met citaat antwoorden
Oud 21-08-10, 18:01
snackers snackers is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 05-06-10
Standaard

ik heb sinds 2 weken samsung tv LED UE40C 7700 WSXXN en had in eerste instantie mijn Philips digatale receiver box met een scart kabel aangesloten (door tv monteur) en het probleem wat ik toen had was dat er een verticale witte streep op 19 cm uit de linker hoek over het beeld liep. Toen ik een nieuwe CI module had gekocht bij Canal Digitaal en geplaatst inkl bestaande mediguard2 card was dit probleem verdwenen. Soms komt het nog eens sporadisch voor. Ik heb me laten vertellen dat ik de Mediguard3 card moet gebruiken in combinatie met de CI module want dan ben ik beter op de nieuwe techniek voorbreid en beveiligd en ontvang ik HDtv zenders. Ik gebruik STBP pakket. Uiteraard is de Philips digitale receiver inkl kabels verwijderd.
Ik heb echter de volgende vragen alvorens ik de Mediaguard3 card ga bestellen.

is het juist dat ik er algemeen beter van wordt?
ga ik dan ook mijn regionale zenders weer ontvangen want die worden nu niet gedownload terwijl ik een Duo LNB heb voor Astra 19,2 en 23,2.
Of moet ik nog software updaten?

wie weet antwoord op deze vragen en kan me goed adviseren?

groetjes

John
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste bericht
samsung le37c570 Bountyhunter Algemene vragen satellietontvangst 3 13-06-10 21:24
samsung taxileon Overige satellietontvangers 1 01-06-10 21:37
Astra en Samsung werken aan 3D kanaal SatelliteMagazine Satellietnieuws 9 28-04-10 19:20
Samsung LE32B579 Winkens LCD/Plasma televisies 3 04-03-10 21:54
Samsung LE 46 f86 evloe LCD/Plasma televisies 4 08-11-08 08:48

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 02:55.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine