|
|
|||
|
|||
|
Gisteren geen TV kunnen kijken. Nadat het beeld bleef hangen de decoder willen herstarten volgens het laatste advies (brief) om hem uit te zetten en 4 keer de gele knop indrukken en vervolgens weer aan zetten. Het initialiseren zou dan vanzelf gaan. Helaas reageerde de decoder niet eens op het uitzetten. Ik heb dus weer de stekker eruit moeten trekken en vervolgens bleef ie hikken op de zender en init. Geen beeld meer gezien de hele avond. En na poging 5 heb ik de moed opgegeven en met een boek in bed gaan liggen.
Wat rest mij nog? Vanochtend stond de decoder nog steeds te hikken op de klok en zender (alles nullen in display). |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
7121
Na mijn werkdag opnieuw gekeken of ik beeld had. Ik kreeg weer het nieuwe eerste installatie menu. Zag wel dat ik nu kon kiezen uit de SD kanalen voorkeur of HD kanalen voorkeur. Dus wellicht is er een nieuwe update geweest. Alles is nu weer opnieuw geinstalleerd en ben wel blij dat de HD kanalen nu als eerste in mijn kanalenlijst worden vermeldt. Nu hopen dat de decoder niet weer gaat hangen/hikken. Voorlopig dus weer even uit de problemend. |
|
|
|||
|
|||
|
Heb je na de laatste update de ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Engelse zenders in totaal tv | Hutchenky | Off Topic | 10 | 30-05-10 12:31 |
| geen nederlandse zenders meer | wro1970 | Schotelantenne ontvangstproblemen | 20 | 14-06-09 22:27 |
| geen nederlandse zenders meer | wro1970 | Klantenservice | 2 | 05-06-09 10:38 |
| Geen regionale zenders meer | wibo01 | Zenderaanbod ASTRA | 9 | 02-02-09 17:01 |
| Ontvanger pakt geen kaart meer | JohanPG | Overige satellietontvangers | 12 | 30-01-09 19:39 |