|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Andere vraag is of Samsung wel het beste scherm levert. Ik ben steeds meer geneigd om te kiezen voor de Panasonic NEOPDP schermen.
_ Satellite Magazine op Twitter: http://twitter.com/satmagazine Jarco Kriek op Twitter: http://twitter.com/kriekmedia Het laatste satellietnieuws vindt u op: Satellite Magazine Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV |
|
|
|||
|
|||
|
Die reactie valt bij mij in de smaak ,@jarco
|
|
|
|||
|
|||
|
@Citoends
De aandelen Panasonic stijgen weer.;>)) |
|
|
|||
|
|||
|
zo ist moar net
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Maik |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb deze week ook Samsung UE40C8700 gekocht en er CI module in gezet voor CanaalDigitaal. Helaas krijg ik maar een aantal (duitse, spaanse) zenders en geen Nederlandse. Bij handmatig zoeken op NL zender frequenties zegt ie dat het signaal te zwak is (terwijl m'n oude decoder van CD wel alle zenders oppikt en aangeeft dat signaalsterkte goed is) Iemand een idee wat oorzaak is en belangrijker wat ik er aan kan doen? |
|
|
|||
|
|||
|
you may check which satellites you have configured in your Samsung TV. Under Menu you will find somewhere the setting for satellites in which you can chooses Astra 19,2 and 23,5 ( both needs to be checked).
Maik |
|
|
|||
|
|||
|
Heeft iemand ervaring met de aanschaf van Samsung 3D LED's uit China, die worden door een behoorlijk aantal wholesalers wel heel erg goedkoop aangeboden dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het echt waar is. Type 46UN voor rond de 400 Euro (excl. invoerrechten).
|
|
|
||||
|
||||
|
Niet gezegd dat die zonder meer voor Europa geschikt zijn, ja het lijkt wel of er een paar schepen vol 3D TV's in Shanghai gelost zijn inderdaad Free shiphing.
En alle verkopers die ik vind zitten op het vasteland van China normaal zie je ook Hongkong er tussen. En ja het is allemaal dit type UN46C9000 3D TV prijs is interessant.
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|